to_my_dear_friends

Det finns människor i ens liv som verkligen, verkligen betyder något alldeles extra. De senaste månaderna har jag insett hur tacksam jag kan vara över att ha alla mina fina vänner och att man aldrig bör ta dessa personer för givet.
Jag har mina föräldrar  som jag älskar mest av allt på hela jorden, även om jag ibland bara vill flytta hemifrån och slippa se dom ibland. Jag har saga som jag har känt sedan ett par år tillbaka. Tillsammans med min syster har vi tre alltid umgåtts ihop, skrattat, åkt på minisemstrar runt om i Svergie, hittat på en massa bus etc. etc. Micaela som jag träffade på en toalett för snart tio årsedan och har hängt ihop med sedan dess. Bor två minuter bort och känner mig inifrån och ut. En annan fin vän är Tuva som är min Ben&jerry's-friend (haha!). henne kan jag lita på till hundratio procent. Beri som jag vill träffa så ofta som möjligt bara för att hon är en sån förbannat härlig människa. Linda som är den mest positiva, omtänksamma och galnaste person jag känner. Nej förresten Martina är nog lite galnare, haha. Martina är en sån där människa som kan få mig glad igen även fast tårarna bara strömmar ner för kinderna, få mig arg men sedan glad igen och hon är även den grymmaste jag vet på att göra entre i ett rum. Sliva som flyttade till Stockholm igår är nog en av de roligaste människorna jag känner. När man minst anar det, dyker hon upp och får alla andra att skratta. Jäklar vad jag kommer sakna henne! Sen mitt fina lilla tjejgäng i skolan. Som vi fnittrar, snackar om allt och ingenting, retar varandra och hur dom gör varje skoldag så mycket lättare att ta sig igenom. Anton och Jossi som är en av mina närmsta vänner på killsidan. Grabbar som jag vet finns där för mig och det skulle behövas, "Bomhus-killarna" som alltid får mig att skratta och ha så jäkla roligt. Mina kusiner som jag har växt upp med hela livet och som ajg hoppas bli gammal tillsammans med. Min släkt och våran sjuka humor. Och såklart Matilda. min fina, fina tvillingsyster. Med henne har jag flest minnen tillsammans. Henne har jag både velat slå sönder i bitar för att hon har tagit kläder utan att fråga om lov, och samtidigt velat krama sönder i bitar för att jag älskar henne så mycket. Det här sådana här personer som jag änskar att jag kommer växa upp med, hålla kontaken hela livet och sedan sitta och bli matad på ålderdomshem tillsammans med. Lägg en tanke till era vänner idag kära läsare! nej förresten, lägg en tanke till era vänner VARJE dag. XO

Kommentarer
Postat av: martina i mellanöstern

nu har du gjort mig tårögd igen, du är en sån fin vän. FAN va underbar du är hanna, du förstår inte! jag saknar dig här borta, och jag vet att alla vi på listan älskar dig allihopa! <3 underbara människa.

2009-08-21 @ 15:59:57
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: Sliva

Du är bäääääst hanna!!! Du måste komma hit snart :)

2009-08-21 @ 21:57:13
URL: http://sliva.blogg.se/
Postat av: tuva

du är för underbar vännen. stora kramen

2009-08-22 @ 02:01:25
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Sara

ååh underbar text. har också tänkt på det och känt mig oehört tacksam dem senaste månaderna. <3

2009-08-23 @ 11:30:07
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: Anonym

underbar fin text! (nu går de äntligen attk ommentera) höhö, du betyder mängder!

2009-08-25 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0