videosamtal


Just nu sitter jag och videosamtalar med Matilda på msn. LOVE IT!

Och till dig som undrade, Matilda (min tvillingsyster) har flyttat till USA för att plugga där i tio månader. läs hennes grymma blogg här.

De senaste dagarna har varit fantastiska!. Jag har spelat tennis med mina duktiga polare, hängt med Tuva på hennes terass på taket, igår åt jag frukost inne i stan med ett par fina tjejkompisar från klassen, igårkväll hade jag skit roligt på 18-festen och ännu roigare senare på natten med Linda och Micaela. Inatt var förresten en helt sjuk kväll (för sjuk för att ta upp här eftersom min mormor läser min blogg. haha) Idag åkte jag och mina tjejkompisar till min sommarstuga. Badade, åt vindruvor i massor, åkte båt, fiskade och skrattade. Ikvälll ska jag först ut och äta med mina föräldrar och sedan jobba mitt första natt-pass på Subway.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ha,ha,tror du jag har glömt hur det var att vara ung? Nej lev och ha roligt så mycket du orkar. Älskar dej!

2009-08-08 @ 08:44:37
Postat av: Sara

kul att du har en tvillingsyster! ni är sjukt lika. pusss

2009-08-09 @ 00:13:07
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0