christmas_


Min julafton inleddes med glögg och pepparkakor med en del av släkten hemma hos min morfar i Bovik! Philadelphiaost blandat med lingonsylt mellan två pepparkakor säger jag bara! TESTA! supergott!
Mina fina kusiner Simon och Johan och jag som var superglad! 

Simon, jag och Johan spelade en massa spel på min iphone medans vi väntade på maten.

Vi tittade såklart på kalle anka! När det blev dags för "Kan du vissla Johanna" blev mina ögon alldeles blöta..

Finaste kristallkronan i taket!

Jag är så himla glad över min klocka som jag fick av mamma och pappa igår! Den är från DKNY och är hur fin som helst! Boken var ingen dålig present den heller! har redan slukat nästan sextio sidor. Men jag måste dock sluta läsa tror jag så att jag har något att läsa på flyget till USA på måndag..

Här låg jag imorse efter frukosten och läste mina nya bok!


Hoppas ni har haft en lika bra jul som jag har haft!

Kommentarer
Postat av: tuva

ser mysigt ut :)

2009-12-25 @ 16:29:14
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Lo

Gud va kul o få se hur ni bor! :)

Jättefint ju!

Bor ni precis vid vattnet? (första bilden)

2010-01-04 @ 14:09:19
URL: http://meloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0