christmas_tomorrow


+ fil med solrosfrön + hallonsylt är nya frukostfavoriten!
+ Catch-up-fika med Nina. Hur kan man bara glida ifrån varandra egentligen? Tur att man kan hitta tillbaka iallafall! Nina är en fantastisk människa!
+ julkappsshoppning med Linda och Beri.
+ Min "istället för att räkna får"-spellista på spotify som jag tänkte dela med mig av här! Perfekt att somna till!
+ Nu är alla mina julklappar klara och inslagna!
+ Åkte hem till Tuva och hälsade på hos henne i hennes nyrustade fina hus!
+ På måndag åker vi till USA och på tisdag får jag träffa min älskade, underbara syster!!!
+ Pulkaåkning med en massa fina vänner ikväll!!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Lo

jävligt coola bilder!!

2010-01-04 @ 14:47:40
URL: http://meloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0