sick_of_school


Just nu känns skolan ungefär som en skål med ruttna myror. Någon som håller med mig? Hade jag haft den makten att jag kunde stänga alla skolor två veckor tidigare så hade jag gjort det - på två röda. Men det ända som gäller är väll att hålla ut några dagar till.

Just nu ligger jag som en säck potatis i sängen och pluggar geografi. YÄÄY! Om ett par timmar tänkte jag lägga undan allt som har med skolan att göra och ge mig in i paradise hotel-träsket! Har ju fortfarande inte riktigt hängt med i matchen på den fronten men det ska det alltså bli ändring på ikväll!! Tjabba på ett tag!

Kommentarer
Postat av: tuva

saknar dig :)

2009-12-08 @ 20:17:17
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är snygg. Din blogg är grym. Förtsätt med det du gör. Förtsätt med att vara dig själv.

2009-12-08 @ 20:17:33
Postat av: olivia

f-n vad snygg du är

2009-12-08 @ 21:07:23
Postat av: Rebecka N

Slutar thoren samtidigt som de andra skolorna?

Vi har två GÖÖÖR intensiva veckor kvar nu, och på våran näst sista skoldag har vi ett stort prov i Fysik A. Fnys. Innan det har jag prov i Ergonomi, Matte C, Engelska B, Kemi A och Fotografisk Bild A ;) eat that.



Jag ska dock även belöna mig med lite skit på tv! Om jag inte missat det... Vad fan är klockjäveln..

2009-12-08 @ 21:09:18
Postat av: Aa

ååh håller med fullständigt! varför måste alla dessa uppgifter/prov/redovisningar göras? :(

2009-12-08 @ 21:23:06
URL: http://ahammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0