good_night


me by Micaela, Gröna lund this summer.


Igår natt hade jag jätte svårt att somna, låg och vred och vände på mig, kollade på ett avsnitt av Grey's, fixade och trixade med spotify men ingenting verkade få mig att somna. Nu ligger jag här igen - inte ett dugg trött och vet inte vad jag ska ta mig till! Freja gav mig dock en förklaring i det här inlägget. Fullmånen är alltså anledningen till detta. jävla fullmåne säger jag! godnatt!

P.S till dig som frågade - ja, jag springer även vintertid! Är både mysigt och mycket mer uppfriskande än på sommaren! Jag får dock klä på mig en del kläder (underställ+löparbyxor, tjocktröja+vinjacka,, vantar+mössa) - men det är det värt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Jag har för mig att jag har läst att du har en kompakt systemkamera.Om det stämmer hur mycket kostade den och vad har du för modell?

Kram

2009-12-03 @ 20:55:43
URL: http://lvcl.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0