great_day

+ plus till mig som gick upp klockan sju imorse och pluggade stenhårt i tre timmar innan jag åkte till skolan!
+ alla människor i skolan som får mig att le typ varenda sekund i skolan.
+ att min tanblekning helt plötsligt har blivit bättre! hoppas de där sista små fläckarna också försvinner!
+ mjuka, håriga tofflor som är skapta för oss människor att mysa omkring i på vintern.
+ snön! Äntligen är den här!
+ julafton nästa vecka!
+ Beri som till 99% ska fira jul tillsammans med min familj! yääy!!
+ glögg och julskinka ikväll men en massa härliga människor!
- matteprov imorgonbitti.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anni

herregud, julafton är redan nästa vecka! Har inte ens fattat! :O

2009-12-16 @ 17:17:20
URL: http://silmukka-anni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0