night_beautiful_birds


by me.

Sorry, men idag har varit en sån där hektiskt dag igen = ingen tid över till bloggen! Men nu är det iallfall julllov så nu ska jag blogga sönder er tills på måndag då jag sätter mig på ett plan som tar mig över Atlanden och till USA. ...Men jäklars nu slog det mig att min kamera är på vift lite grann så tills jag får tillbaka den så kankse jag inte bloggar sönder er till 100 %. fan då.  

 
Dagens vill ha: B&j's cinnamons buns
Dagens saknad: Matilda! men det gör ingen för om lite mer än en vecka så får jag träffa henne!
Dagens låt: Rufus Wainwright - cigarettes and chocolatemilk
Dagens finaste: de söta kärleksparet som satt inne på subway idag i flera timmar och bara tittade på varandra, skrattade, kramades, pussades och såg lyckliga ut.
Dagens drog: spotify.
Dagens smarrigaste: julbordet i skolan!
Dagens hälsning: puss på er allihopa!

Nu ska jag somna in framför How I met your mother säsong fem! love

Kommentarer
Postat av: s

hihi, nu blir jag ju osäker på om jag verkligen ska kutta det :P :)

2009-12-23 @ 18:45:29
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0