shadows_



Vart lite knepigt att både balansera kameran på knät, skapa rätt ljus från lampan och hålla händerna och fingrarna så att det bildades mönster men fick till slut fram lite skuggor på väggen som kameran lyckades fånga.
Nu ska jag försöka hålla ögonen upp till klockan halv ett ungefär då min syster Matilda kommer hem ifrån skolan.

För er som inte vet så är min tvillingsyster Matilda just nu i Kalifornien och pluggar i tio månader. Läs hennes blogg om hennes liv där borta här.

+ mina vänner som gör mig så stolt!
+ vinterns frukter (päron, apelsiner, mandariner osv.)
+ lykke li - possibility

Kommentarer
Postat av: Loa

nu har jag kommenterat för fullt!

hoppas du blev glaaa :)

2009-12-08 @ 22:44:10
URL: http://meloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0