winter_without_snow


by me last winter.



- kyla men ingen snö. Vad är vitsen med kyla när det inte finns någon snö?
- att det tekniska med iphone ibland ska vara så jävla svårt.
+ laga mat. Ikväll fick jag hjälp av pappa i köket, så bjöd vi mamma på hemmalagade köttbullar, hemmalagad potatismos, brunsås och lingonsylt!
+ ursäkta att jag tjatar men,  ni tjejer i klassen - ni är bäst! kolla in det här klippet förresten så får ni en bild av hur en typisk dag i skolan kan vara.
+ jag tog en joggingtur i spåret ikväll, så jäkla uppfriskande!
 


Kommentarer
Postat av: emmy

haha kanske dum fråga,men vad brukar du springa i nu i kyligare tider? jag har aldrig riktigt fattat vad man ska jogga i på vintern.. men på sommaren är det ju så enkelt- springshorts och linne, eller leggins och tröja.

2009-12-02 @ 22:58:58
Postat av: matilda

hahah bebe <3

2009-12-05 @ 13:07:43
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0