I'm_tired


tröja - AA, halsband - gina tricot


Det blev sent igår. min planerade hemmakväll med Tuva blev allt annat än en vanlig hemmakväll med film. Vi cyklade runt i gävle, slutade i Jossis soffa och kom var inte hemma förrän halv fem i morse.

Idag har jag jobbat på Subway 12-20. Jag har även gått och bliviti arbetskadad då jag upprepar i skallen saker som: "vad vill du ha för bröd? hel eller halv?" eller "äta här eller ta med?". Aja, sånt är livet!!

Nu sitter jag och Tuva och väntar på ett par vänner som ska dyka upp. Det blir filmkväll ikväll!! XO


Kommentarer
Postat av: Sliva

jag såg er igår när ni var påväg till jossi. åkte förbi med bilen :) hanna, vi måste hitta på nått snart :)

2009-07-06 @ 12:14:59
URL: http://sliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0