in_my_room_all_day_long



linne - H&M. halsband - thomas sabo, Marc jacobs, lindex bla. + inbakad fläta


Mamma har köpt hem en apparat som sprutar ut kallluft! Thanks mom! Visst ser apparaten lite ut som roboten i Star wars? Fantastiskt bra uppfining! Kanske inte nå vidare snygg men hellre en ful apparat i rummet än svettattacker!!

Idag är ingen vanlig dag! Idag är det nämligen min fina fina vän Martinas födelsedag! Jag saknar martina otroligt mycket just nu då hon bor i Jerusalem i ett halvår. Martina ser jag verkligen som en riktigt, ritig vän. Se bara här vad fint hon skriver om mig. Jag kan ringa henne mitt i natten och bara gråta, skratta eller bara berätta nått sjukt roligt/knäppt/konstigt som precis har hänt. Är jag ledsen gör hon mig glad igen och hon är en sån där som kan lysa upp vilket dystert rum som helst! Hon lever även upp till hennes smeknamn "Martyparty" - helt utan problem! Det glädjer mig verkligen att hon är en av oss fem tjejer som drar till Cypern den 27:e.

Nu drar jag vidare för att möta upp ett gäng vänner! SEE  YOU!

Kommentarer
Postat av: tove

åh, den påminner om ett litet värmeelement jag brukar ha på vintern :D ser också ut som en robot, hur söt som helst!

2009-07-03 @ 21:03:45
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Antonia

ohhhhh!! jag och min kompis sofia tänkte åka till cypern den 27! men de blir väll grekland.

2009-07-04 @ 21:45:30
URL: http://dirtyglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0