today_


linne - köpt i london, kavaj - H&M, jeans - nudie, armband/ringar - Barcelona, MBMJ, gammalt.

Har lite småbråttom! Det har börjat rulla in släktninar och vänner nere i hallen så jag måste springa ner och vara social. More update later! Jag har shoppat lite idag som jag tänkte visa er! PUSS

En grej till.. Jag fick en liten fråga här på bloggen alldeles nyss angående min hårfärg. Ni som har följt mig ett tag vet ju att jag var mörkhårig för några månader sedan. Och frågan var alltså då hur jag kan har gått från mörkhårig till den färg jag har idag på så kort tid och hur jag har fått bort den "gula" nyansen i håret.
Jag gjorde först en avfärgning på håret som tog bort de mesta av den mörka färgen. Efter det gjorde jag ljusa slingor i hela håret x2 (en veckas mellanrum). Allt detta gjorde jag hos frisören. Sedan dess har jag använt silver schampoo och balsam 1 gång i veckan plus att solen har hjälp till en hel del. Så där! hoppas du är nöjd med mitt svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0