rings_


ring1&3 - marknad i Barcelona, ring 2 - H&M

Här har ni mina fynd jag slog till på i barcelona! Jag älskar dom!


- Linda, Beri och Jag hade tänkt åka ner till Israel och hälsa på Martina över höstlovet men idag kom beslutet att vi blir tvunga att ställa in. Känns O-T-R-O-L-I-G-T tråkigt men det är inget att göra åt saken tyvär. Vi får helt enkelt hålla ut till November då Martina kommer hem igen. FUCK!!! DET HÄR SUGER!
+ Nu när Israel-resan blev inställd försöker jag att inte deppa sönder genom att söka på lite nya resemål. Vart det bär av är inte besämt ännu dock. EXCITED!!

Nu bär det iväg till jobbet ett par timmar! Imorgon kväll tänkte jag svara på era frågor så ni har tills dess på er att bomba mig med frågor! XO!!

You have until tomorrow to ask me what ever you want so come on - do it here!

Kommentarer
Postat av: martina i jerusalem

:'( love you!

2009-10-12 @ 00:10:35
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: maja

men jäklar vad snygg du va på dessa bilder !!!

2009-10-12 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0