end_of_the_day

dagen roligaste: Det klev in en blind liten gubbe på bussen imorse. När han letade efter busskortet i fickan sa han till busschaufför "Nu ska vi se.." hahahaha!
dagens jobbigaste: först skolan 8.15-15.00 och sen jobb 15.30-23-15
dagens "ånej!": vaknade fem minuter efter att bussen gick...
dagens tråkigaste: hade planer på att åka och hälsa på matilda på höstlovet men idag fick jag beskedet att detta inte kommer att bli av eftersom hennes skola inte tillåter mig att följa med Matilda dit den vecka jag skulle varit där. Detta innebär att jag skulle behöva sitta ensam hemma hela dagarna och då känns det inte riktigt värt pengarna.. Så himla tråkigt!
dagens bästa: sånt här gör mig så glad!!

Kommentarer
Postat av: martina i mellanöstern

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA asså du gjorde min dag nu verkligen

2009-10-15 @ 11:24:04
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0