home!!!


photos by me from the airplane today.

Cuties, I'm home!! Flygresan gick bra men jag är dock helt slut i huvudet efter resan som påbärjades klockan ett inatt. Veckan i Jerusalem har varit fantastisk! Så fort som möjligt ska jag börja lägga upp en massa bilder här från min underbara resa!

Just nu står mamma och gör paella, släkten är på väg och klockan åtta ska vi allihopa skypa med Matilda! Jag ska lägga mig tidigt ikväll för att orka med morgondagens jakt efter en outfit till morgondagens hallowenfest! GAAAH! vad ska jag ha på mig? Jag vill helst vara indian, eller spiderman.. eller sjuksköterska!

Familjen Eriksson - jag saknar er och Jerusalem redan! ses om en månad!

Love from me to you all!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0