honey_I'm_home!

HEEEEJ! jag är hemma! Om jag har haft det bra? Dum fråga! jag har haft det så himla bra/roligt/mysigt/varmt med mamma i barcelona att allt jag vill göra just nu är packa väskan igen och dra tillbaka!
Hade planerat att gräva ner mig i sängen ikväll och bomba er med bilder men icke sa nicke! jag hittar nämligen inte min kamerasladd så bilderna kommer inte in på datan..

Aja nu väntar en hektiskt vecka med jobb varje kväll tisdag-fredag och däremellan skola och förhoppnignsvis några dejter men mina vänner. Och där emellan ska jag försöka blogga lite också. Jag har tagit en massa, massa bilder i helgen så jag lovar er att det kommer bilder från min weekendresa inom den närmsta framtiden!

Nu ska jag sätta på lite musik och börja bocka av bloggarna på bloglovin, har 387 stycken olästa inlägg så jag har ju minst sagt lite att ta i kapp.. LOVE

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Barcelona verkar så bra

2009-10-06 @ 21:28:15
URL: http://rebeckamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0