a_day_list

Dagens vill ha: b&j's! var på tok för länge sen sist!
Dagens klädsel: photos later!
Dagens saknad: Matilda som inte var i skolan idag.
Dagens köp: två mössor a la 49 kr från H&M.
Dagens låt: Erik Hassle - better end
Dagens tråkigaste: två timmar långt (läs kort) pass på jobbet. Alldeles för kort tid för att det ska vara värt det.
Dagens finaste: Rolands företagsekonomilektion. Han är så söt att man vill springa fram och ge honom en kram. haha (bara vi på Thoren som förstår..)
Dagens drog: spotify som jag äntligen har lyckats fått tillbaka! WOHOO!!
Dagens smarrigaste: pappas pastapesto som serverades till middag ikväll.
Dagens humör: glad, fullt med överskottsenergi och ett stort leende på läpparna!
Dagens mysigaste: Min tid med mig själv som jag njuter av just nu. Otroligt länge sen jag bara umgicks med mig själv. Behövdes verkligen en kväll som denna. Just nu ligger jag i ett mörkt rum i sängen, lyssnar på musik, läser bloggar och bara njuter.
Dagens hälsning: Bli medlem på bloglovin (om du inte redan är det vill säga..) vettja så kan ni följa mig där och få reda på när jag har uppdraterat! supersmart! Gör det här!


Kommentarer
Postat av: matilda

ahw du är finaste :D

2009-09-23 @ 12:36:18
URL: http://chickenrace.blogg.se/
Postat av: linn otterclou

wuuuhuu, hassle!

2009-09-24 @ 01:50:24
URL: http://obamamama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0