my_wednesday


• Har skrattat otroligt mycket i skolan idag, vilket jag kommer på mig själv just nu att jag har gjort de senaste veckorna också. Det kan jag bara tacka tjejerna i min klass för!
• Elina blev utkastad genom fönstret på geografilektionen. bokstavligen talat. (bild ett).
• Efter lunch kom tre av mina närmsta vänner på besök. Linda Miccan (som btw fyller 18 år idag!!) och Beri!!
• Efter skolan satte jag på mig på ett fik, beställde in en leverpastejmacka och varm choklad sen satt jag där i en massa timmar och pluggade geografi. Kände mig lite som blondinbella men om saken ska fram så gick det så otroligt bra att plugga där så det blir med säkerhet fler gånger! Prova vettja!
• Senare gick jag till jobbet och nu ligger jag i sängen och hoppas på att Matilda ska logga in på msn.

GODNATT!

• Today I have laugh so incredible much! thanks all you girls in my class for making me smile all the time! You girls means so much to me!!
• Elina in my class was thrown through the window on the geography lesson today. literally.
• Three of my closest friends, Linda, Micaela and Beri came to my school today and visit me.
• After school I went to a cafe and order in a sanwich and a cup of chocolate and sat there for a couple of hours all by myself and studied.
• Later I went to work and now I'm waiting for MAtilda to log on to msn.
 

SLEEPTIGHT!

Kommentarer
Postat av: Mamma Flach

Jag har lagt lite fika-pengar på bänken i hallen som du kan ha och "plugga med"

Kram-Kram

2009-09-24 @ 01:36:43
URL: http://madamenyberg.blogspot.com
Postat av: Sandra

hon i mitten känns det som jag såg på heartbreak igår :P

2009-09-25 @ 15:07:33
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0