standing_in_my_bed

1. Jag har fått lite kommentarer på sistonde från några personer som läser min blogg men inte fattar en skvatt eftersom dom inte kan svenska. +++ För att dom läser min blogg. --- för att dom inte kan läsa svenska. Men För att göra dom nöjda tänkte jag börja översätta mina texter lite granna. bra va?

I received some feedback recently from some people who read my blog but do not understand a single word of what I write because they can not Swedish. + + + They read my blog. --- They can not read Swedish. But in order to make them happy, I thought to begin to translate my lyrics a little. good huh?

2. igår kväll blev det en perfekt kväll med Linda, Beri och Dennis hemma hos miccan. kladdkaka, film (all the boys love Mandy lande), blablabla, skratt och avslutningsvis en skype-dejt med matilda på andra sidan Atlanten.

Last night I hang out with my friends Linda, Beri, Dennis and Micaela. The night was perfect! delicious chocolatecake, movie (All the boys love Mandy lane), talktalktalk, laugh and we talked with my sister Matilda on skype for a whole hour.

3. Idag har jag bara pluggat. pluggat engelska, italienska och geografi. WOHOO!!!

Today, I have studied all day. English, Italian and geography.

4. Ikväll ska jag till Forsbacka på tjejmiddag. HÄRLIGT!
 
Dinner tonight with some cute girls in my class. LOVELY!


Kommentarer
Postat av: isa

First: Jag älskar din blogg, den är helt fantastisk.

Second: Vart ska du bo i Barcelona? Vilket hotell? :)



Take care :)

2009-09-11 @ 16:55:35
Postat av: Sara

du är fin! ha en bra kväll

2009-09-11 @ 16:57:11
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: tuva

men hej snygging! whats up?

2009-09-11 @ 19:11:53
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Gökmen

i should say thanks for your politeness because of translating ;) and now i can wait your post with impatience :) take care.

2009-09-11 @ 20:36:58
URL: http://tasarrufsuzkaralama.blogspot.com/
Postat av: elin.e

fina bilder

2009-09-12 @ 08:29:59
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0