grisham, no mathew and té


crappy kvalitet, sorry! Jag orkar bara inte använda riktiga kameran då webbkameran finns till hands så lätt..


Jag sitter och väntar på att Matilda ska logga in på skype men hon verkar inte komma.. Istället har jag börjat läsa en ny bok - Brödra skapet av John Grisham. Jag har typ hela mitt liv läst typisk tjejböcker, chick lit-bäcker osv. så nu känner jag att jag borde läsa en riktig deckare. Någon som har läst den? Ska jag fortsätta eller ska jag slå igen boken nu genast? Är den värd att läsa helt enkelt?

Jag gick upp till min fina vän Micaela tidigare ikväll och fick hjälp med matten inför imorgon. Det gick bra så nu gäller det bara att jag inte får typ en hjärnblödning eller något likande imorgn så ska jag nog klara av provet utan problem. Wish me good luck!


Vi hörs imorgon alla fina läsare! PUSS OCH GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att du har börjat uppdatera mer!! har inte läst boken förresten

2010-04-25 @ 22:42:38
URL: http://lifeisap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0