I hate it, i really do


me in Egypt a couple of weeks ago.

Just nu vill ja bara kunna ändra på tiden. Antingen kunna vrida tillbaka tiden till vecka nio då jag och Saga åkte till Egypten och hade det hur jäkla bra som helst eller också kunna vrida fram den så att jag slipper genomlida matteprovet på fredag. Jag har sån sjuk ångest inför det där jäkla provet att jag vill börja gråta.
Ni kan skratta åt mig eller tycka att jag är töntig men när jag känner oro över någonting jag ska prestera så får jag alltid en sån här känsla i kroppen. Det kan handla om en inlämningsuppgift, ett prov, en redovisning, en arbetsuppgift, en golftävling eller någonting annat.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vet precis vad du menar, har alltid varit likadan och det suger verkligen!

2010-04-20 @ 21:08:54
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner exakt samma sak för en grej nästa fredag. verkligen inte kul

2010-04-20 @ 21:14:45
URL: http://lifeisap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0