idre part:four








Jäklar vad jag älskar Idre! Att umgås med min fina släkt där gör saken definitivt inte sämre. Nu under påskhelgen skrattade vi flera gånger tills tårar rann ner längs kinderna, spelade rappakalja (se bild nummer två där min kusin Johan har givit sitt bidrag till tävlingen, haha!). Vi åkte en massa turer på skotrarna, ätit gott, kollat på en massa kärleksfilmer, letat påskägg, suttit ute i solen och ätit ölkorv, tagit långpromenader runt i byn, åkt pulka och spark osv. Åh jag längtar redan till nästa gång det blir dags att åka upp till stugan igen!

Kommentarer
Postat av: Joanna

åååh, så härligt!

Hur lång tid tar det för er att åka upp till Idre?

2010-04-10 @ 00:53:48
URL: http://susochdus.blogg.se/
Postat av: emma

ew den första bilden är inte okej någonstans.

långt till nästa gång idre är sådär fint igen :(

2010-04-10 @ 14:13:05
URL: http://emmaapotekare.blogg.se/
Postat av: E

Älskar att vara där uppe, ouuuh. Dock inte just Idre men en två mil därifrån, fast brukar dra till Idre och fiska eller gå upp på Städjan och så :)

Härlig luft också.. Märks att hyn mår utmärkt efter en månad där :))

2010-04-12 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0