sister and me<3


jag och min underbara syster.


Hej darlings! Ledsen för dålig update idag men har jobbat hela dagen, cyklade hem som en galning efteråt, hoppade in i duschen och skäljde bort all "subway-lukt" och tog sedan bussen in till stan för att möta upp ett gäng härliga vänner!

Kvällen avslutades med en lång dejt med syrran på andra sidan atlanten via skype. Vi pratar alldeles för sällan hon och jag numera, tråkigt nog. Men ikväll har vi iallfall tagit igen en massa och pratat om sommarens alla planer. Sommaren kommer bli grym! Weekend-resa till någon vacker stad med Beri, chillkvällar i morfars sommarstuga, road trip med tjejgänget, Maglauf och massa mer!

Nu säger jag godnatt! Jag öppnar imorgon på jobbet och ska vara på plats klockan åtta. Alla ni gävlebor - kom in och käka mackor hos mig! CIAO!


Kommentarer
Postat av: matilda flachh

du är så fin

2010-04-11 @ 22:54:25
URL: http://fflach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0