the last 24 hours




Gårkvällen var kanon! Tjejerna hade verkligen lagt ner tid och kärlek på att fixa och grejat inför igårkväll och det visade sig blir skitbra. Kvällen avslutades på Mcdonalds där jag och Johan av någon konstig anledning satt och drack vin som om det inte fanns någon morgondag ur röd, amerikanska "fest-koppar" haha!

Efter att ha käkat en riktigt söndagsfrukost med varm choklad och rostat bröd i sängen drog jag till IKEA med mamma (vi käkade såklart obligatoriska köttbullar). Jag införskaffade mig en soffa och ett bord. Nu ska jag plugga ett par timmar och sedan ringa och tjata hit Beri som får komma hit hjälpa mig att sätta ihop möblerna. HEJ SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: Anonym

ikeas köttbullar är det bästa

2010-04-18 @ 21:44:39
URL: http://lifeisap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0