questions from you guys


Vad använder du för kamera?
Jag har haft min Nikon Coolpix P6000 i ett par månader nu och är supernöjd!

Herregud, hur orkar du springa 8 kilomter?!?! hur långt tid tar det?Hur ofta springer du?
Haha, hur jag orkar? Ja, jag vet inte riktigt. Jag tycker att löpning är en väldigt effektiv och bra träningsform plus att jag mår bra av det psykist och därför är det inte särskilt svårt för mig att ta mit ut i  och springa. Jag springer aldrig en exakt utmätt sträcka men jag springer vanligtvis alltså mellan 6-8 kilmoter per gång och det ta rmig ungefär 40-50 minuter. Hur ofta jag springer varierar men jag brukar ta mig ut två-tre gånger i veckan.  

Kan man inte få se ditt rum?
Jag vet att jag lovade att jag skulle visa er mitt rum och det ska jag göra så fort mitt rum blir klart till 100 %, vilket det ännu inte är. Ett par tavler ska upp på väggarna osv. Men sen ska ni får se slutresultatet :)

Du gå ju på Thoren business school, vad tycker du om den skolan? Är det mycket plugg? Är det mycket matte?
Jag trivs jättebra på min skola på grund av miljön, människorna omkring mig och lärarna. Dock måste jag säga att jag är lite besviken faktiskt på själva studie-delen på min skola. Jag vet inte om det är på grund av att just min skola är relativt nyöppnad men det har varit lite problem med lärare som slutat väldigt hastigt, kurser som strular till sig rejält, kurser som känns "hastigt genomförda" osv.
I ettan var det ganska många prov, inlämningar och plugg i största allmänhet men nu i tvåan har det dock lugnat ner sig. Matte är på just min linje (business) obligatoriskt upp till matte B och sen får man läsa vidare om man vill. Jag läser matte C just nu och får kämpa som en gris för att hänga med i tempot vi har. Våran klass har nämligen jäkligt tajmt med tid då vi bara fick en termin på oss att göra klart kursen. En positiv sak med skolan är såklart datorn som alla elever får till skolarbete och även för hemmabruk om man betalar en avgift på 250 kronor. Supersmidigt att ha alla sina arbeten på en och samma dator istället för i en massa böcker. Sådär, några tankar om min skola!


Hur lång tid tar det för er att åka upp till Idre?

mellan 3-4 timmar, jag bor i Gävle.


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är så himlans bra!!

jag tror att jag ska ge mig ut o springa, fick inspiration o energi nu :)

2010-04-21 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0