Tuva, överraskning!!



Ledsen att ni inte såg något från mig här på blööööggen igår men jag hade verkligen ingen tid över. Först skola och sedan direkt jobb fram till halv tolv. Sen åkte jag hem och däckade i sängen.

Och sen till inläggets mening, en liten överraskning till min fina vän Tuva! Hon befinner sig i Thailand för tillfället (ni måste gå in på hennes blogg och kolla in alla hennes fina bilder från hennes semester, som hon btw är grym på att uppdatera ifrån!! ). Hur som helst, jag har suttit och bläddrat i min London-guide som jag införskaffade förra sommaren och sedan klistrat dit post it-lappar på sidorna där "det bäsa" enligt mig är utpekat och där sånna saker som jag tycker att du och din Jossi (hennes pojkvän) "bara måååååste se" när ni är där är inringat! Så när du kommer hem, tar vi en myskväll, dricker té, du får guide-boken och sen pratar vi om allt osm har hänt i våra liv de senaste två veckorna. Saknar dig! 

blus - gina tricot, ringar - köpta i Jerusalem och i Barcelona, armband - cocoo.se och MBMJ

Nu ska jag fixa iordning lite frukost och sen cykla iväg till skolan! PUSS 

Kommentarer
Postat av: tuva

gaaah vilket roligt inlägg, klart jag vill ha den där boken med mig snygging! tacktacktack, vi ses om en vecka.puss på dig :)

2010-04-23 @ 13:06:23
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Joanna

åh va mysigt :)

2010-04-23 @ 18:59:24
URL: http://susochdus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0