vinterkräcksjukan..


by me.

 

Tänkte bara titta in och säga hej. hej! Har haft en fantastisk helg uppe i Idre! Eller, den var fantastik - fram till halv fyra i lördags natt då jag blev magsjuk.. Så på söndagen bestämde jag, mamma och pappa oss för att åka hem en dag tidigare. Bilresan hem ar sjukt jobbig men väl hemma däckade jag uppe i syrrans säng på fem röda. Och där har inte rört mig ifrån sedan dess. Förutom dom gångerna jag har tvingats upp för att fylla på krafterna med antingen digestive-kex eller nypnsoppa såklart. Men jag mår betydligt mycket bättre nu så imorgon är jag förhoppnignsvis återställd.

Nu ska jag återgå till mitt Vänner-marathon och ladda upp med fler kex och mer nypnsoppa! PUSS


Kommentarer
Postat av: Julia

krya på dig :)

2010-04-05 @ 21:38:55
URL: http://hotchocolatewithcream.blogg.se/
Postat av: mormor

Krya på dej! Kram.

2010-04-05 @ 21:57:47
Postat av: lovisa

hoppas du är bättre nu!

2010-04-06 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0