babbel om shorts, scheman och ingenting



Morsning korsning!  Jag önskar att jag hade kunnat dra på mig mina favvoshorts idag. Mina beiga, fina och otroligt sköna short från gina tricot. Men det är kallt utanför och molnen tyder på att det förmodligen kommer börja regna snart. Så istället ska jag dra på mig mina nya byxor som jag köpte när jag var i stockholm i helgen (visar senare). Inte ritkigt lika roligt men nu är hösten här och det är väll bara att acceptera det antar jag.

På min skola har vi så kallat "blockschema". Vi har intervaller med scheman, samma schema i cirka sex-sju veckor och sen får vi ett nytt. Just nu har jag förmodligen världens skönaste schema. En lektion på två timmar varje måndag och tisdag (sovmorgon fran till tolv varje dag), marknadsföring och svenska B på onsdagar, religion A pch psykologi A på torsdagar. Och på fredagar är vi lediga. Låter rätt bra va? Så nu på förmiddagen har jag bara legat i sängen och kollar på film. Så jag ska inte direkt klaga på mitt schema..

Nu ska jag snart cykla iväg till skolan, lunch med Martina efteråt och sen jobba! Vi hörs i kväll allihopa! CIAO

Kommentarer
Postat av: tuva

ORÄTTVIST!!!!! börjar halv nio varje dag...

2010-08-31 @ 13:58:55
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har läst din blogg ett tag nu och jag tänkte bara säga att jag såg dig på pendeln häromdagen (i fredags), men jag vågade inte säga något! Ville iallafall säga att din blogg är GRYM!

2010-08-31 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0