babes, I'm home!


JAG ÄR HEMMA! Jag är trött och sliten, hostar som aldrig förr, är hungrig men orkar inte gå upp till köket, ler när jag tänker tillbaka på veckan i Magaluf, skrattar när jag tänker tillbaka på veckan i Magaluf och har en snorodling i näsan.. Jäklar vilken vecka! Tack Micaela, Beri, Elsa, Martina, Sliva och Matilda!

Jag tänkte slänga upp lite bilder från min telefon strax, senare ska jag sticka iväg och fika med Beri och Sliva. Ha en bra lördagskväll alihopa! Hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Linn

har saknat dina inlägg. :)

kul att du är hemma igen iaf. :D

2010-08-07 @ 17:22:19
URL: http://alreadythere.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kul att ni har haft det bra!

SAKNAT dina inlägg!

:D

2010-08-07 @ 17:29:09
Postat av: E

internet har varit sjukt trist utan dej!

2010-08-07 @ 18:10:39
Postat av: JANNY ERIKSSON

äntligen tillbaka! :-)

2010-08-08 @ 18:57:02
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0