beri 4ever

Idag är en mörk dag. I eftermiddags vinkade vi av min fina, fina vän Beri på Arlanda. Vi såg henne gå in genom dörrarna och påväg mot nya äventyr och uppgifter i London. Jag vet att det här inte är slutet och jag kommer förmodligen, förhoppningsvis åka och hälsa på henne redan i oktober men de är de känns så jobbigt när jag vet att vi inte kommer kunna skicka iväg ett sms till varanda när vi vill, kunna mötas upp en halvtimme på stan, kunna åka hem till varandra spontant en måndagkväll, kunna krama om varandra när vi vill. Jag kommer sakna våra 30-minuters samtal via telefon som vi brukar ha nästan varje kväll. Jag kommer sakna min Beri. Beri är min bästa vän och jag älskar henne av hela mitt hjärta. Snart ses vi igen darling!


Kommentarer
Postat av: lovisa

fin text!!

hoppas hon får det bra!

2010-08-19 @ 21:51:00
Postat av: Beri

<3 älskar dig, vi ses snart

2010-08-20 @ 02:10:24
URL: http://beridadvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0