c u on sunday<3


old pic of me


Ledsen att jag bara publicerar gamla bilder nu förtiden och att uppdateringen är sisådär men tiden räcker inte till riktigt. Nu ska jag iallafall hem till Martina och dricka lite drinkar och sedan drar vi ut och dansar hela natten lång!

Imorgonbitti drar jag till Stockholm med Lisa, Linn och Niclas - popaganda står på schemat! Så jag tar en liten bloggpaus i helgen och återkommer igen på söndagkväll, förmodligen med en massa bilder till er! Ska föröska ladda upp lite bilder från Magaluf-resan också, om ni vill de förstås. Tills dess - ha de gött! PUSS

Kommentarer
Postat av: louise

älskar att du uppdaterar så mycket!

2010-08-26 @ 19:24:56
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0