sleep tight, I'm checking out


by me.


Jobb 07-14. Hem och däcka i soffan. Herregud vad jag är trött! Måste nog bero på min förkylning som måste stå emot när jag jobbar. Men jobbet är så förbannat roligt attt jag längtar lite tills väckarklockan ringer imorgonbitti 05.50, hur underbart? Nu blir det ännu fler Grey's-avsnitt och té!

Om mindre än en vecka flyttar Beri till London. Det skär i bröstet varje gång jag tänker på det. Jag får torka tårar flera gånger om dagarna nu för tiden. Det är så hemskt. Jag kommer sakna henne så otroligt mycket att jag ibland inte vet vad jag ska ta mig till. Beri har precis börjat blogga så att dem som vill kan få möjlighet att följa hennes nya liv där borta. HÄR hittar ni hennes blogg, läs den - för hon säger en hel del massa kloka ord den tjejen! love to you my frend <3

Kommentarer
Postat av: E

Min väckarklocka ringer 05.10 imorgon men jag längtar INTE till jobbet. Krya på dig!

2010-08-11 @ 19:21:00
Postat av: Beri

inter nos <3

2010-08-11 @ 21:32:37
URL: http://beridadvar.blogg.se/
Postat av: julia

va roligt att du tycker så mycket om det :)

2010-08-11 @ 21:40:47
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: martina

kämpa på hjärtat!

2010-08-12 @ 14:00:00
Postat av: Sandra

Kommer det fler bilder från resan? Vore kul att se :)

2010-08-12 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0