stuff about me


Me and my sister on midsummer
this summer

Namn: Hanna Flach Piercingar: ett i varje öra som aldrig används Tatueringar: ja Längd: 171 centimeter Skostorlek: 40/41 Är du kär i någon: nej, inte för tillfället Önskar du att du bodde någon annastans? ja, i London Vilken parfym använder du: D&G Vad är du rädd för: sjukdomar, vissa djur, mördare och mörka, tysta skogar. Gillar du att tvätta: nej, vem i hela friden gör det? Senaste filmen du såg? Smala Sussie Favorit låt? just för tillfället är det Miike snow - animal Favorit tv-program? How I met your mother Favorit mat? mexican-food, sushi och fisksoppa Favorit känsla? när jag skrattar så pass mycket att det gör ont i magen favorit dryck? hot chocolate! Favorit film? a lot like love Vem fick du senast sms ifrån? Simon Stockholm är.. Sveriges vackraste stad efter Helsingborg Vad ska du göra i morgon? det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: antonia

jag hade enormt kul!! alltså när jag åkte ner så viste vi att vårt hotell var i palma nova. vi bodde alltså ovanför grabbarna grus! :) 2minuter från magaluf!! fan också.. om jag hade vetat tidigare kunde vi alla ha gått ut en kväll och festat! bläää. haha stött på kissie? hur hade du det finis? :)

2010-08-08 @ 14:14:05
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: antonia

fan ok det hrä stör otroligt mycket nu!! att vi inte träffades.. nej jag missade kissie.. haha:D men hon ser ju inte riktigt klok ut på bilderna! men hoppas ialf ni hade super vecka! :)

2010-08-08 @ 15:32:00
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej! Jag har en fråga angående din syster, ska hon möjligtvis börja på borgarskolan till hösten? Jättekul att läsa din blogg också förresten, sluta aldrig! :)

2010-08-08 @ 16:05:38
Postat av: louise

din blogg <3

& din tegelvägg <3 haha

2010-08-08 @ 17:33:42
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: hanna

didn't think you would be that tall. lucky

2010-08-08 @ 18:12:01
URL: http://www.lostinindulgence.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0