magaluf through my iphone_


taggade tjejer på Alranda!

goodbye sweden!

Jag, Sliva och Beri delade rum<3

Fast ibland var dom pain-in-the-ass så då var det inte lika roligt att dela rum med dom..

middag på G!


Snygg-Sliva och snygg-syrran!


Jag vaknade ofta upp och insåg att jag hade tagit en massa charmiga bilder runt sju-tiden..

Elsa, Beri, Matilda och Micalea <3

Vår fina reseledare number one - Martina <3

Vår "officiela Magaluf-låt" var Oskar Linnros - Från och med du. Hur glada tror ni inte vi blev när vi landade på Arlanda och fick se Linnros himself!!!!!


Kommentarer
Postat av: tuva

från och med du är bästa låten, spelat sönder den hemma också hihih :)

2010-08-07 @ 18:34:06
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är sjukt bra!

kul bilder!

2010-08-07 @ 21:56:38
Postat av: emmi

jag hade minsann dött om jag stod där och såg honom. Jag är ju kär i killen!!!

2010-08-08 @ 12:41:54
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0