Day 12 - this week

Jag har spenderar natten mellan söndag och måndag i en biosalong med Jill, Julia och Elin. Jag har hängt med Martina på hennes jobb. Jag har lunchat med mamma, Erika och Sebastian. Jag har dansat Zumba en massa och sett resultat på min kropp. Jag har hängt med Saga. Jag har umgåtts med Simon. Jag har kollat på en massa filmer. Jag har hängt en hel eftermiddag med Linn och Sara i "skrubben" aka. "rummet som gud glömde" och sett kyrkogårdsön. Jag har fått jullov. Jag har sett på film med klassen. Jag har ätit julbord. Jag har sett Precious tillsammans med Ella, Linnea x2 och Hanna. Jag har skedat med Niclas och Lisa. Jag har mublerat om mitt rum. Jag har hängt med Lisa en hel dag och mest gjort ingenting<3. Jag har ätit middag med världens finaste vänner. Jag har gått och ut och dansat. Jag har kommit hem alldeles försent. Jag har jobbat. Jag har haft en jäkligt mysig spelkväll tillsammans med Emma, Lisa, Linn och Maja. Jag har druckit té. Jag har kört på ett rådjur. Jag har krockat med en bil. Jag har pratat i telefon med mina vänner. Jag har suttit i min soffa i tre timmar i sträck och lyssnat på musik.


Kommentarer
Postat av: emelie!

vad ska du göra efter studenten? älskar din blogg!

2010-12-21 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0