my day. literally.


En bild från plåtningen ikväll. Resultatet får ni se om några veckor.


Vakna. Frukost. Ta bilen till Sandviken. Plocka lite grejer till plåtningen. Åker till Valbo köpcentrum. Hittar fina kläder inne på Gina Tricot. Går till Kassan. Upptäcker att plånboken är hemma. Åker hem, hämtar plånboken. Åker tillbaka till Gina tricot. Åker in till stan. Möter upp Amanda. Lunchar. Möter upp Patricia, Linda, Josefine och Jill för en snabbfika. Springer bort till Studio Plaza. Checkar av läget med modellerna som redan befinner sig där. Springer runt på stan och letar smycken. Åker till Linn, Julia och Sara på Café Namaste. Åker till Sandviken med Linn och Sara. Lämnar Sara hemma hos henne. Hämtar upp Lisa. Åker till Valbo köpcentrum igen. Köper present till Josefine. Stressar hem. Slänger på mig träningskläder. Slänger i mig en knäckebrödsmacka påväg in till stan. Möter upp Linda. Dansar Zumba i 55 min. Stresasr hem. Raggar-dusch, parfym och nytt smink. In till stan för att plocka upp Erika. Åker till IKEA. Plåtar i tre och en halv timme. Hem. soff-häng. Min dag..


Kommentarer
Postat av: Anna

Fyfasen vad kul det låter!

Det var länge sen jag hade många bollar i luften, det är waaay för slappt hos mig just nu!

2010-12-03 @ 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0