my day.


Me and the girls this summer.

HEJHOPP!!! Startade dagen med att städa rummet, drog iväg och lämnade tillbaka plaggen från gårdagens plåtning och drog sedan till Namaste och hängde där hela eftermiddagen.

Ikväll har jag varit på mina fina vänner Julia och Lisas poledance-uppvisning. Kan vara det bästa/roligaste/grymmaste jag någonsin sett! Lisa och Julia var så jäkla bra att jag hade svårt att tro mina ögon.

Efter det drog jag vidare hem till Carro där Emelie, syrran, Julia och Jill befann sig. Det blev spelkväll och skitsnack för hela slanten. Nu ska jag kryp ner i sängen och sova ett par timmar innan jag ska upp och dansa Zumba med Linda. TJATJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0