om ändå jag vore lika snygg när jag är nyvaken..


Columbine nyvaken..


HEJHEJHEJ!!!!!! Jag vaknade 08.04 idag. 08.16 stod jag i skolans lokaler. Föreställ er en brud på 18 jordsnurr, osminkad, i en frisyr som genomgått en vild utekväll, en bakisdag med pizza OCH 6 arbetstimmar på flottiga MAX, oborstade tänder och kläderna som låg närmast sängen pådragna. Just precis så såg jag ut i morse. Jätteläcker. Nu har jag iallfall fräschat med tandborsten och parfymen. Strax ska jag och Lisa stänga Namaste och dra vidare ut på äventyr med bilen. Jag jobbar 16-23 idag så förvänta er ingen direkt uppdatering om "dagens outftit" eller "min dag" eller något annat bloggigt idag..

HÖRS IMORGON OM INTE TIDIGARE. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0