favorites

Gillar: lyckopiller-människor, choklad, mina vänner och resa runt på jorden.
Gillar inte: alla typ av oliver. 
Blir glad av: underbara kommentarer och ännu underbarare vänner.
Modekjedja: weekday, H&M, Urban Outfitters, Topshop.
Modetidning: ELLE, Solo, Cover och iD.
Läser annars: Just nu läser jag Harry Potter-serien. Har bestämt mig för att jag ska läsa alla sju innan 2011 är slut. Är inne på tvåan nu.
Lyssnar på: HÄR är den spellista på spotify som jag lyssnar på mest.
Dricker: helst varmchoklad med grädde. Annars gillar jag mjölk, vitt vin och mojito.
Äter: helst av allt? husmanskost och mammas paella.
Doft: doften inne i ett riktigt juldekorerat hus.
Smink: concealer, puder och några drag av mascaran varje morgon.
Skor: Jag gillar high heels, men oftast glider jag omkring i någon typ av känga.
Vad klär du dig helst i: jeansshorts, någon t-shirts som är lite avklippt och trashig, svarta boots och lite armband/halsband på det.
Sparare eller slösare: jag är lite utav en periodare, ena stunden slänger jag ut pengar och nästa sekund går jag omkring i kläder jag egentligen vill byta ut mot nya och lägger pengarna i "resekassan" istället.
Morgon - eller nattmänniska: natt.
Favoritgodis: choklad, därav bloggens namn, he he.
Favoritfilm: A lot like love.
Favoritserie: How I met your mother, glee, Grey's
Vad vill du jobba som: stylist.
Syskon: min fina tvillingsyster Matilda.  
Pojkvän: Nej.
Dröm pojkvän: en snäll, romantisk, rolig , pratglad med nåt speciellt utseende. lagon musklig, och som får mig att känns mig som världens vackraste.
Hur många barn vill du ha: inget. Jag gillar inte barn överhuvudtaget.
Favorit årstid: sommaren.
Vinter planer: nyår, dra på mellandagsrean i Stockholm med en massa fina vänner, dra till Indien i februari.
vårens planer: Njuta av studenttiden!!!111!!!1!!
Favorit väder: Sol. Inget går upp emot en solig, snöig vinterdag.
Spelar du instrument: Nej, men jag plinkar på piano när jag får chansen.
Gillar du att sjunga: ja. när jag är ensam hemma sjunger jag för högt och inte alls vackert.
Har du tatuering /piercing? ett hål i vänstra örat, två i det högra. En tatuering.
Humör just nu: Trött men förväntansfull.

Kommentarer
Postat av: Carro

Harry Potter! Alltså du kommer inte att få nå problem med att läsa ut dem innan -11 är slut! Jag är absolut ingen läsar människa men Böckerna är som en drog! jag läste ut alla sju i november månad. Jag bara älskar den! och jag är så glad att du ska läsa dem, men ingen stress jag kände att det gick lite för fort när jag läste dem. Du kan väl skriva vad du tycker om dem när du har läst några böcker? Jag hoppas att du gillar dem lika mycket som jag!

2010-12-17 @ 20:08:08
Postat av: anna

kan du inte visa din piercing i örat? går det bra med den? är sjukt sugen på att göra en!

2010-12-22 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0