Happy_valentine’s_day!


Min chef hade satt tre singlar på schemat idag - medvetet! Förstår ni?! Här sitter jag och deppar över att jag är singel coh sen går chefen och jag gör allting mycket sämre? Aja, jag tjänade pengar idag så det blev ju någonting positivt med den här dagen.. Ikväll vill jag gå på bio! Men alla mina vänner är antingen:
1. upptagna med att mysa med deras pojkvänner.  
2. döda efter helgen.
3. trötta och sover (vakna för fan saga!!)
4. hemma och pluggar.


Jag får helt enkelt strunta ia allt jag är singel ägna mig åt mig själb ikväll istället. Peela ansiktet, skrubba fötterna, måla naglarna, kolla på film, bläddra i Vouge colletions, kolla in bilder från modeveckan i New york osv.

# Imorgon börjar jag renovera om mitt rum!! +++
# Jag ska ta mig tid strax att svara på era frågor som jag har fått i kommentarsfältet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0