lördag_13.55





Kvällen igår började så bra igår men slutade så dåligt.. Det blev middag hemma hos linda med mitt fina tjejgäng med skratt och gamla minnen. Sen vid tio-tiden började jag plötsligt mår riktigt, riktgt dåligt. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig på jobbet och åka direkt hem till sängen där en stor kopp te, halstabletter och film väntade.



Jag ligger fortfarande ner bäddad i sängen, dricker min fjärde kopp te, är inne på andra säsongen av VÄNNER och mår allmänt pissdåligt. Reser jag mig upp känns det som om huvudet ska trilla av. Inte så kul med tanke på att jag verkligen måste resa mig upp snart och börja packa (nej, jag ha inte ens börjat än..) eftersom jag åker bort imorgon. Hoppas ni får en bättre lördag än vad jag har! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

hoppas du blir frisk!

2010-02-27 @ 15:08:40
Postat av: Anonym

åh älskar din blogg!! =) om man vill ta kontakt med dig, har du nån mailadress eller nått? msn kanske? :)

2010-02-27 @ 15:14:22
Postat av: tuva

men hjärtat då!!!! du måste bli frisk, ät apelsin och sooooov mycket :) fick du mitt sms förresten? :) krya krya nu snygging och ha det fantastiskt bra, pussss

2010-02-27 @ 17:43:10
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Eva

Stackare! Hoppas du kryar på dig!

2010-02-27 @ 18:01:24
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: alicia

krya på dig!! förresten var har du köpt din svarta tröja? superfin :)

2010-03-04 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0