jerusalem_memories_



jag och Martina på en bar i Jerusalem förra året.

Mitt huvud bombas just nu av roliga minnen från min resa till Jerusalem förra året. Min kompis Martina bodde där för tillfället så jag åkte ner en vecka och hälsade på. Blev en vecka jag aldrig glömmer!
På dagarna såg vi en massa fina saker, på kvällarna drack vi drinkar på sliskiga barer, åt mängder av B&J's framför både bra och dåliga filmer i hennes säng. Ta mig tillbaka till den veckan nu! nu! nu!

Inatt jobbade jag till klockan halv fyra så jag kan säga att jag var minst sagt trött i morse. Så idag har jag bara sovit och legat i sängen och kollar på film. Nu måste jag dock dra mig upp ur sängen för jobbet kallar på mig återigen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag älskar den där första bilden. Du är så himla söt där :D

2010-01-31 @ 22:20:13
Postat av: martina

baby i miss it too! jävlar va bra vi hade det :D LOVE YOU

2010-02-01 @ 00:24:03
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Det är så härligt med minnen! :)

2010-02-01 @ 15:37:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0