sister_I love you<3


Ledsen att jag inte har varit den bästa bloggerskan varken igår eller idag.. Det är lite mycket som händer just nu bara. Tusen saker att göra i skolan, familj och vänner att prioritera och som om det inte vore nog så har min syster Matilda blivit sjuk igen.. Hon fick åka tillbaka sjukhuset igår svensk tid och det är fortfarande blindtarmen som stökar och bökar.
Så just nu sitter mamma och pappa och letar runt på flygresor. Som det ser ut så kommer mamma att åka till Kalifornien redan imorgon bitti. Känns helt overkligt. Allt jag vill just nu är att vara brevid min syster just nu men tyvärr så går inte det. Istället får mamma åka ner till henne och vara hennes stöd. För det är det hon behöver just nu - stöd. Läkarna säger att det är allvarligt men att dom har det under kontroll.

Så jag hoppas ni har överseende om jag kanske inte sköter om bloggen så bra just nu. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

men gud vad hemskt! hoppas verkligen att hon blir bättre snart..! ha det bra :)

2010-01-28 @ 23:15:24
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: martina

det blir nog bra snart ska du se gumman! I'm only a phonecall away, hope you know that. love you!

2010-01-29 @ 01:30:49
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad hemskt!

Hoppas hon blir bättre snart och hoppas allt löser sig!

2010-01-29 @ 10:35:22
Postat av: Anonym

Åh hjälp!

Men vad skönt att din mamma åker dit!!

2010-01-29 @ 17:38:07
Postat av: Marie

Shiit! håll oss uppdaterade!:O

2010-01-30 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0