hårt igår


Emma på peace&love förrförra veckan

jag på min och syrrans 18-års fest i lördags

Jag måste bara berätta en rolig grej angående den här skylten.
Jag hittade skylten på fredagen på peace, tyckte den var rätt klockren så jag tog med den till vårat camp. Vi hade väldigt roligt med den där skylten ska ni veta! Hur som helst, i lördags när Peacegänget anlände til festen hade dom med sig den här skylten som dom hängde runt min hals. Jag dog lite måste jag säga! Sån jävla rolig present, så personligt och en massa minnen ploppade upp i skallen på mig! Minnen från en sån jävla rolig vecka i Borlänge! Peacegänget hade alltså tagit med sig skylten hem, utan att jag såg eller visste om det och sen fick jag den i lördags. KLOCKRENT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, sköna bilder :)

2010-07-14 @ 21:27:23
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: sofie

haha skön skylt! fick flashbacks från P&L nu, haha :)

2010-07-19 @ 19:37:36
URL: http://thirdchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0