hejhopp!


Tidigare ikväll, innan jag drog in till stan och mötte upp Micaela, Christian och Sofie för en kväll på uteervering i kvällsvärmen! klänningen kommer från monki.


GODKVÄLL! hej snyggingar! Ledsen för att jag kanske inte är er favvo-bloggerska just för tillfället och att jag uppdaterar allt för sällan men vädret här är helt enkelt för bra för att sitta inne och blogga (och att ta ut datorn i solen är bara att fetglömma för jag ser ändå ingenting på skärmen!).

Jag vaknar vid tio-elva tiden, kastar mig ut  solen på baksidan eller åker till något härligt badställe med mina vänner. På kvällarna möter jag upp vännerna igen, sätter oss i nån park, sätter oss på någon uteservering eller bara hänger. Ett riktigt jäkla bra sommarlov helt enkelt! Nu ska jag hooppa i säng iallafall, jag öppnar på jobbet imorgonbitti så klockan väcker mig 5.30 imorgon. Ha det bra alla! PUSS

Kommentarer
Postat av: Maja

tänk för att du är min favvo-bloggerska ändå, hanna! Du är grym, grym, grym. Och snygg!!

2010-07-14 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0