nöjesmix


HEJHEJHEJ! FÖRLÅT! Jag har verkligen inte haft tid att blogga de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp med att jobba, planera inför gårkvällen (jag och syrran hade 18-års fest, men det är en annan historia), planera sommaren, hänga med vänner och njuta av värmen. Jag har ju inte ens hunnut visa er resultatet av fotograferingen ochs stylingen som jag gjorde för några veckor sedan för tidningen Nöjesmix. HÄR kan ni läsa tidningen på webben. Jag är väldigt nöjd med mitt första (men förhoppningsvis inte sista) stylingjobb och det var verkligen en av det roligaste jag har provat på och det fick mina drömmar om att bli stylist i framtiden att bara bli starkare och starkare. Nu ska jag hoppa in i duschen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag åkte tåg ner till Gävle med en kompis i veckan(kommer ifrån Hudik..) och åkte ut till valbo/IKEA. Där hittade jag nöjesmix som vi båda satt och läste i och kollade på modet. Vad roligt att veta att det var du som stylade, eftersom jag tidigare följt din systers blogg som varit utbytis pga att jag också ska det och hittade din blogg genom hennes.. Hehe :)

2010-07-11 @ 22:29:35
Postat av: Anonym

hur gör du ett såntdär band runt huvudet av en sjal? :O ( du hade ett liknaden på peace)

2010-07-12 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0