happy birthday!


Emma and me


Idag (den 18:e) fyller min fina kusin Emma 18 år! Ligger och snackar med henne på msn i skrivandes stund och vi pratar lite minnen. När vi var 6 år hoppades vi på att en dag få vara med i Spice Girls. När vi stod i hennes rum och mimade var jag alltid Mel C, Matilda alltid Mel B och Emma var Emma och vi fantiserade att  Markoolio var vår pappa (?). När vi fyllde tvåsiffrigt för första gången tyckte vi det var hur stort som helst! Sen fyllde vi 15 och skrek "BYXMYNDIG BYXMYNDIG!!" och höll varandra i händerna medans vi hoppade runt i en ring haha! Nu fyller vi 18 (jag och Matilda fyller om 11 dagar) och vi känner oss "gamla" haha! STORT grattis kära kusin!

Kommentarer
Postat av: emma

Åh tack finaste hanna!

Kan du fatta att vi är 18 nu?!

Och det där med markoolio hade jag glömt!

Kommer du ihåg "Du måste finnas" låten?

PUSS<3

2010-06-18 @ 08:26:26
URL: http://emmaapotekare.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Är du oskuld? Om inte när blev du av med den? :)



konstig fråga kanske men svara gärna, kram!

2010-06-18 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0