june_


Barcelona.

HEJHOPP! det känns verkligen på riktigt nu att sommarlovet snart är här när man leker så ska det låta på svenska lektionen. Imorgon är jag ledig från de två första lektionerna också vilket innebär sovmorgon fram till ett.

+ Satt ute i solen med ett gäng härlig människor idag i skolan.
+ powerwalk i solen. 
+ 3-in-1-conversation med Linda och Beri.
+  Vill ni få er ett skratt? Gå in på den här brudens blogg så ska ni se att hon får er på bätrre humör om ni känner er stressade nu inför sommalrovet och alla skoluppgifter som ska skickas in.  Kan vara lite svårt ibland att hänga med i svängarna om vad/vilka hon skriver om men exempelvis så är "Steffeboii" får geografilärare..
+ I söndagskväll var jag och såg SATC2 med Martina, beri, Micaela, mamma och Micaelas mamma Kerstin.
- SATC2
+ Nu ska jag iväg på Vasaskolans jazztreors avslutningskonsert med Saga. So long!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbart med sommarlov snart, sjölv började mitt för nästan tv¨veckor sedan:)

Postat av: Liv

Jag älskar hela neutogena eliminating black heads eller vad fan den heter, man känner sig så jäkla ren efter den. Brukar dock bara ta den på kvällen för jag har inte tid på morgonen men funkar iallafall. Dock luktar den ush så äckligt. Först lägger man inte märke till doften, vanligt fräsht sådär men efter någon vecka är det som att äta en god maträtt året om.. man ledsnar på den.

2010-06-01 @ 22:24:09
Postat av: matilda

OHHHH såg att du hade länktat till världens bästa blogg! det tackar man för, trés agréable! loveu puss

2010-06-02 @ 18:33:58
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0