sister


Kalifornien i december förra året

 
Om mindre än tre veckor står jag på Arlanda och kramar om min älskade tvillingsyster. Då har det gått 10 månader sedan hon sist var i sverige. Jag kan inte få in i skallen att det har gått så lång tid, helt ofattbart. När hon kommer hem ska vi först njuta av midsommar med släkten, sen några dagar senare fyller vi 18 år, sen ska vi ha 18-års fest såklart, och i slutet av juli ska vi åka till Magaluf med tjejerna. Emellan allt det där ska vi ska ligga på baksidan och äta jordgubbar i solen, njuta av att bo i samma hus igen, skratta tills vi börjar gråta till saker som bara vi förstår, kramas, cykla in till stan tillsammans, bada osv osv. Fasiken vad jag längtar! Matilda är en sådan stor del av mig och har varit hela mitt liv, speciellt de två sista åren då hon har funnits vid min sida som ingen annan. Hon är den bästa systern jag kan tänka mig, Kärlek till dig syrran! C u soon!

Kommentarer
Postat av: M A L I N H E

Vad ska du göra idag då? kram :)

2010-06-06 @ 13:44:25
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: matthew

DU ÄR BÄST!! Och nu gråter jag också!!

Jag älskar dig!

2010-06-07 @ 05:53:02
URL: http://fflach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0